' inthhee?

Haha men nej jag missbrukar inte bloggen (:
Men jag kanske gör det lite(?!).
Jag läser en bok just nu, jag hittade den i min syrras bokhylla, jag hatar att läsa, haha men nej, men boken heter Blodsystrar, och jag fattar inte den än, men syrran säger att den är bra, men vad vet jag? Jag typ påbörjar hundra böcker men fyfan vad alla blir långtråkiga, och det är inte jag som har dåligt tålamod (haha i alla fall inte bara det), men jag menar, det borde ju gå att läsa ut en bok ändå, så jag ska försöka.

Puss och hej!

Kommentarer
Postat av: Syrran

haha.. den var bra i mitten men tror inte jag har läst klart den ^^. haha<33

2009-09-15 @ 14:04:24
URL: http://maatildahs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0